torsdag 19 maj 2011

Har man lovat ett troll nånting så har man...


3 kommentarer:

  1. Klart man måste hålla det man lovat. Och Ahlgrens bilar är ju så gott.
    Har du använt något särskilt mönster till ditt troll, eller är det eget? Skulle jättegärna vilja virka ett sådant gulligt troll.
    Eva

    SvaraRadera
  2. Det är samma utgångspunkt som trollet Viller-Valle bara annat garn så hon blev lite större, i hans tråd på forumet har jag försökt beskriva vilka mönsterdelar jag använder mig av, det är ju ett hopkok av lite av varje så jag känner inte att jag vill kalla det mitt eget, men en dag ska jag skapa ett som är bara mitt och då ska jag dela med mig om nån händelsevis vill ha det :)

    SvaraRadera
  3. här är min beskrivning till hur jag sätter ihop trollen
    http://amigurumi.ifokus.se/discussions/4db4394a88f4724af400398f-ett-litet-bustroll#8

    SvaraRadera